Müügitingimused

1. ÜLDTINGIMUSED

1.1. Käesolevad tellimistingimused kehtivad ostu-müügilepingutele (edaspidi leping), mis sõlmitakse interneti-kaupluses iParts (oeosad.ee) kaupa telliva isiku (edaspidi Ostja) ning OÜ iParts (edaspidi Müüja) vahel.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad iParts OÜ e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. iParts on õigustatud käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse interneti lehekülje oeosad.ee kaudu. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel 
oeosad.ee
1.4. oeosad.ee e-poes tellimust vormistades ning maksu sooritades, kinnitab Ostja, et ta on tutvunud Müügitingimustega ja on nendega nõus.

 2. OSTUKORV JA TELLIMUSE VORMISTAMINE

2.1. oeosad.ee e-poest ostu sooritamiseks ei pea end registreerima kasutajaks. Piisab sellest, kui täidate ankeedi vajalike andmetega kauba saatmiseks.
2.2. Kliendi ostukorv luuakse hetkest, mil Ostja on klikkinud lingile «Lisa ostukorvi».
2.3. Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta. Samuti võite muuta toote tellitavat kogust. Tehtud muudatuse kinnitamiseks klikkige nupule „Uuenda“. Tellimuse vormistamise jätkamiseks klikkige lingile „Edasi”. Teid suunatakse tellija andmete leheküljele.
2.4. Tellija andmete lehel sisestage nõutavad andmed ning klikkige nupule „Jätka”. Teid suunatakse tarne ja makseviisi valiku ning tellimuse kinnituse leheküljele.
2.5. Olge tellija andmete ja tellimuse kinnituse lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohale toimetamine.
2.6. Kui tarnemeetod ja aadress on sisestatud, ja tellimus tasutud, näeb Ostja rubriigis Tellimuste ajalugu arvet tellimuse eest. Arve koopia saadetakse automaatselt ka meiliaadressile, mis on tellimusse sisestatud.
2.7. Müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates arve järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest iParts OÜ arvelduskontole.
2.8. iParts OÜ e-poes oleva toodete pildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest.

 3. HINNAKIRI JA TASUMINE

3.1. Kõik hinnad on eurodes (EUR) ja sisaldavad KM 20%.
3.2. Ostja poolt ostetud toodete hinnale lisandub tasu transpordi eest, mille suurus on märgitud tellimusel, vastavalt valitud tarneviisile. Summa kajastub Ostukorvis ning samuti ka Ostjale edastatavas arves/tellimuse kinnituses. Ostja näeb kohale toimetamise hinda alati enne arve tasumist.
3.3 Transpordi hind arvestatakse automaatselt eeldusel, et üks tellimus on mõeldud ühele aadressile. Juhul, kui Ostja soovib kaupa toimetada erinevatele aadressidele, tuleb teha erinevad tellimused.
3.4. Makse sooritamiseks valige tellimuse vormistamise leheküljel endale sobiv makseviis. Toodete eest on võimalik tasuda: *pangalingi kaudu Peale tellimuse esitamist klikkige soovitud panga lingile, mis suunab Teid valitud internetipanka: Swedbank, SEB, Danskebank,Nordeabank,LHV-bank, Krediidipank. Sisestage oma kasutajatunnus ja paroolid ning sisenege internetipanka. Internetipangas näete juba täidetud maksekorraldust, kus on kirjas summa, mis kuulub tasumisele oeosad.ee'lt ostetud toodete eest. Peale makse sooritamist pangalingiga vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde“.
3.5. Tellimuse täitmine algab pärast tasumisele kuuluva summa laekumisest iParts OÜ arvelduskontole.

 4. TOODETE KOHALETOIMETAMINE JA ÜLEANDMINE

4.1. Peale Lepingu jõustumist vastavalt Tingimuste punktile 2.8. toimetatakse oeosad.ee lattu saabunud tooted Ostja tellimuse vormistamisel teatatud aadressile tellimuses märgitud aja jooksul.
4.2. Tellimuse vormistamise leheküljel Ostja valib endale sobiva tarneviisi. *Kulleriga. Kullerteenust teostab DPD. Tooted koos arvega ja muude toodete juurde kuuluvate dokumentidega toimetab kullerfirma kohale Ostja aadressile tellimuse kinnitusel näidatud tarne tähtaja jooksul. Kauba kättesaamise päeval võtab kuller Ostjaga ühendust ning lepib kokku kauba üleandmise aja. Kaup komplekteeritakse ning pannakse Ostjale valmis pärast makse laekumist. Peale tellimuse töötlemist meie esindaja võtab Ostjaga ühendust telefoni või e-posti teel ja annab teada millal Ostja saab kaubale järgi tulla.
4.3. Juhul, kui toodete tähtaegne kohale toimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest iParts OÜ ei vastuta, teatame sellest Ostja poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või e-posti teel 2 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest vastavalt Tingimuste punktile 2.8. ning ühtlasi anname teada Ostja poolt tellitud toote kohale toimetamise tähtaja. Juhul, kui Te kaotate toote kohale toimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Ostjal õigus oma tellimus tühistada ning Ostja poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse.Tellimuse tühistamiseks peab Ostja sellest iParts OÜ-d teavitama meili või telefoni teel. Ostja poolt tasutud ettemaks tagastatakse 7. päeva jooksul peale Ostja poolt vastava avalduse esitamist. iParts OÜ ei ole kohustatud hüvitama tellimuse tühistamisest tekkida võivat kahju.
4.4 Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohale toimetamisel. iParts OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
4.5. iParts OÜ toimetab kauba aadressile, mis on märgitud tellimuses. Sihtkoha muutumisest on Ostja kohustatud teavitama iParts OÜ-d koheselt enne kauba kohaletoomist. Hilinenud teade sihtkoha muutumisest võib tekitada Ostjale edasisi lisakulutusi.
4.6 Tooted antakse Ostjale üle saatelehe alusel, isikut tõendava dokumendi esitamisel. Enne kauba vastuvõtmist ja allkirja andmist saatelehele, soovitab iParts OÜ toode üle vaadata. Nähtavate vigastuste korral soovitab iParts OÜ kaupa mitte vastu võtta. Allkirjastades saatelehte kinnitab Ostja, et kauba üleandmise hetkel oli pakend terve või ta on rahul pakendi seisundiga (kaup ei ole vigastatud).

 

5. KAUPADE TAGASTAMINE

    1. Kaubad, on tellitud ostja isiklikke vajadusi või eritingimusi silmas pidades Ostjale tehasest või välishankijatelt spetsiaalselt ,mistõttu Tellimuse tühistamise/tagastus õigus ei kehti.

      5.2. iParts OÜ kannab tagasisaatmise kulud juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta Ostja tellimuses olevale tootele (st valet toodet). Kui toode on vigastatud, on iParts OÜ kohustatud toote võimalikult kiiresti ümber vahetama.

      5.3. Juriidiliste isikute puhul toimub varuosa tagastamine meie tarnijatele tehtud päringu alusel. Tagastamise tingimused võivad erineda sõltuvalt varuosa grupist ja tarnijast. Reeglina peetakse ostjalt kinni teatud trahviprotsent.


      5.4. iParts OÜ jätab endale õiguse tühistada tellimus juhul, kui ostusumma alates tellimuse vormistamisest 3 päeva jooksul ei ole laekunud iParts OÜ arvele.

      5.5. Juhul, kui tellitud toode on laost otsas ning Ostja pole nõus iParts OÜ poolt pakutava asendustootega Ostjal on õigus tellimus tühistada. Ostusumma (koos transpordi maksumusega) tagastatakse Ostja arveldusarvele 7 tööpäeva jooksul peale vastavasisulise avalduse saamist.

      5.6. Tagastamisel tuleb esitada kauba ostuarve ja tootjapoolne täidetud andmetega garantiitalong, kui see on nõutud.

      5.7. iParts OÜ-l on õigus tagastatava toote transpordikulu kuni 10 EUR ulatuses Ostjalt küsida ning selles mahus tagastavast summast maha võtta.

      5.8. iParts OÜ jätab endale õiguse keelduda tellimuse täitmisest juhul kui temast sõltumatutel asjaoludel osutub tellimuse täitmine võimatuks või on raskendatud. iParts OÜ teavitab Ostjat tellimuse tühistamisest otsekohe telefoni või meili teel. Ostja nõudmisel on iParts OÜ kohustatud tellimuse tühistamise põhjuseid kirjalikult põhjendama. Tellimuse täitmise tühistamise korral on iParts OÜ kohustatud Ostjale tagastama kauba eest makstud summa 3 tööpaeva jooksul. Tellimuse täitmise tühistamise korral ei vastuta iParts OÜ Ostja ega kolmanda osapoole ees tekkida võivate kahjude eest.

      5.9. iParts OÜ hüvitab tagastusest tekkinud kulud vaid siis kui varuosa ei vasta tellitule(ei vasta kirjeldusele või defektiga)(VÕS § 194 lg 4) iParts OÜ ei tagasta rahasid kohaletoimetamisest või tagastamisest tekkinud kulude eest.

      6. GARANTII JA PRETENSIOONIDE ESITAMINE

      6.1 iParts OÜ annab igale ostetud varuosale tehase garantii, kui varuosa paigaldati volitatud teeninduses ja varuosa defekt on tehasepraak.

Allpool on toodud juhud, mil garantii varuosale ei kehti:

  • vale paigaldamine või hoolimatu kasutamine;

  • varuosa kulumine;

  • mehaaniliste kahjustuste tekkimine, nt liiklusõnnetuse või auku sattumise jne korral;

  • ebakvaliteetse kütuse kasutamine (kütusesüsteemiga seotud varuosad).

Iga garantiijuhtumi korral koostatakse akt ja määratakse tehasepoolne ekspertiis.

6.2Toote defekti ilmnemisel kohustub Ostja teavitama iParts OÜ-d probleemist e-posti aadressil info@oeosad.ee. Garantiiavaldusele tuleb lisada: - vealine toode: - toote ostmise kuupäev, arve number: - toote kasutuselevõtu kuupäev: - kasutusel olnud aeg kilomeetrit/tundi: - kasutuskoht (auto/seadme mark, valmistusaasta, reg-nr): - täpne vea selgitus ja põhjus (ei aktsepteerita selgitusi nagu katki, ei tööta jne: - lisainfot andva isiku nimi ja kontakttelefon; tagastamispõhjus, tellimuse numbri ning oma panga arvelduskonto. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-nadala jooksul peale defekti avastamist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Ostja õiguse nõuda iParts OÜ -lt toote vahetamist. Tagastamisel tuleb esitada kauba ostuarve ja tootjapoolne täidetud andmetega garantiitalong, kui see on nõutud.

6.3. Autolt demonteeritud originaalelektriosade garantiimenetlust saame teostada ainult autoesinduste diagnostikaakti alusel.

6.4.Elektriosadele ei rakendu garantii juhul kui: *elektriosad polnud paigaldatud sellele spetsialiseerunud firmas, *osa on paigaldatud töökojas, kus puudusid selleks vastavad töövahendid, *osa on paigaldatud isiku poolt, kes ei oma selleks vastavat kvalifikatsiooni.



6.5. iParts OÜ ei huvita lisakulusid, mis tekivad kauba asendamisega garantiiajal (transport, postikulu, varuosa monteerimist ja demonteerimist jne).

6.6.Garantiiekspertiis teostatakse üldjuhul oeosad.ee (iParts OÜ) kulul. iParts OÜ on kohustatud asjal esineva puuduse tekkepõhjuste väljaselgitamiseks Ostja nõudmisel tegema ekspertiisi või vajadusel tellima sõltumatu ekspertiisi. Kui ekspertiisi tulemusena selgub, et puudus on tingitud Ostja süüst ja Ostja ei nõustu sellega, siis on Ostjal õigus nõuda sõltumatu ekspertiisi teostamist. Kui sõltumatu ekspertiisi tulemus tõestab, et detail on korras, defekt ei kuulu garantii alla või puudus on tekkinud Ostja süü läbi, siis sõltumatu ekspertiisi kulud katab Ostja.



6.7. Vealist toodet, mis on hüvitatud, ei tagastata. Kui vigane toode ei kuulu garantiikorras vahetamisele, on iParts OÜ-l õigus toode 30 päeva möödudes hävitada, kui garantii nõude esitaja ei nõua toote tagastamist.


7. VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD

7.1. iParts OÜ vastutab Ostja ees ja Ostja vastutab iParts OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.2. iParts OÜ ei kompenseeri moraalset kahju ja mittekasutatud võimalusi, mida võib tekitada Ostjale tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames
7.3. Ostja vastutab kõigi tehingute eest, mis on tehtud tema kasutajatunnust ning parooli kasutades saidil iParts OÜ.
7.4. iParts OÜ ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohale toimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohale toomise viibimine on tingitud asjaolust, mida iParts OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist iParts OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

8. MUUD TINGIMUSED

8.1. Kõiki ostude sooritamise käigus teatavaks saanud Ostja isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüptitud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Ka iParts OÜ-l puudub neile juurdepääs.
8.2. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
​8.3. Ostja ja iParts OÜ vahel seoses e-poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Ostjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.